L’Ajuntament de Palma, mitjançant la Direcció General de Comerç, dóna suport a la iniciativa.

Entre les 9 i les 17h s’instal·laran a la plaça de l’Olivar unes carpes en les que les entitats participants podran exposar i vendre els seus productes, així com donar informació sobre el comerç just. A més d’aquestes carpes, també es muntarà una ludoteca entre les 10h a 14h. A les 12h hi haurà la lectura d’un manifest, i just després l’actuació de grup Clau de Sol fins a les 14h.
Les entitats que hi participen en aquesta celebració del Dia Mundial del Comerç Just són: Deixalles, S’altra Senalla, Cáritas, Oxfam Intermon, la Fundació Vicente Ferrer i la Direcció General de Cooperació del Govern.
Joana Maria Adrover, regidora de Turisme, Comerç i Treball, destaca que “des de l’àrea de Comerç de l’Ajuntament hem donat tot el nostre suport a aquesta iniciativa que defensa el comerç just, esperam que sigui tot un èxit”.