A aquestes jornades l’Ajuntament de Palma posa en contacte empreses que cerquen treballadors i persones en recerca de feina
PalmaActiva ha acollit aquest dijous una nova jornada de selecció de personal com a barista per a l’empresa Starbucks. Gràcies a aquesta iniciativa, una cinquantena de persones han pogut fer entrevistes de feina amb els responsables d’RRHH d’aquesta empresa.
La regidora de Comerç, Restauració i Autònoms, Lupe Ferrer, ha explicat que aquestes jornades de selecció de PalmaActiva faciliten el contacte directe entre persones que cerquen feina i responsables de recursos humans d’empreses que cerquen personal. “Són jornades on per participar és necessari fer una inscripció i l’equip de PalmaActiva fa una selecció i convoca a les persones perquè puguin fer entrevistes amb les empreses”, ha afegit.
Ferrer ha recordat també que PalmaActiva seguirà realitzant aquestes jornades i que la pròxima tindrà lloc el 8 de maig. L’empresa que cerca personal és Müller i acudirà a la seu de PalmaActiva per realitzar entrevistes per cobrir 25 llocs de feina.
Més informació sobre les jornades de selecció de PalmaActiva a: https://web.palmaactiva.com/es/empresa/buscar-trabajadores/jornadas-de-seleccion/