43 empresas ofrecen más de 1.100 puestos de trabajo
Quedan 3 jornadas para finalizar el evento, que tiene lugar en la sede de PalmaActiva
A falta d’una setmana per a la seva finalització, el Mes de l’Ocupació ha acollit 3.300 participants. A aquesta iniciativa, que té lloc a la seu de PalmaActiva, s’hi ofereixen més de 1.100 llocs de treball i es desenvolupa entre el 17 de febrer i el 27 de març.
Lupe Ferrer, regidora de Comerç, Restauració i Autònoms, recorda que encara hi ha temps per inscriure’s a les 3 jornades que resten: “Volem animar a tota aquella gent que cerca feina a que vengui, encara són a temps a aconseguir el lloc de treball que busquen”.
Les empreses que han participat aquesta darrera setmana han estat Primark, Decathlon, Fergus Hotels, Universal Beach Hotels, Proa Group i Norauto.
La setmana vinent, i última d’aquest Mes de l’Ocupació, participen Iberostar, Meliá Hotels, JS Hotels, ALDI i WHSmith.
Per poder acudir a les entrevistes és necessari realitzar una inscripció prèvia.
Más información: https://mesocupacio.palmaactiva.net/