Alumnes del col·legi Sant Josep Obrer han guanyat el segon i tercer premi
Aquest certamen és un concurs d’idees empresarials per a centres educatius i aquest any ha celebrat la tretzena edició
L’Ajuntament de Palma, a través de PalmaActiva, ha celebrat una nova edició, la tretzena, del concurs de projectes empresarials per a estudiants, una iniciativa que impulsa l’esperit emprenedor i fomenta la creativitat entre l’alumnat de centres educatius públics, privats i concertats de Palma en els cursos de segon de Batxillerat, Cicles formatius de Grau Mitjà i Superior. L’Escola EDIB ha guanyat el primer premi, un val de 2.500 euros per a material tecnològic per als alumnes i un val de 1.000 euros per al centre.
La regidora de Comerç, Restauració i Autònoms, Lupe Ferrer, ha estat l’encarregada de lliurar els premis als tres projectes guanyadors, acompanyada per Carmen Aguiló, gerent de PalmaActiva, i per Juan Antonio Tormo, director general d’Autònoms.
Durant l’acte, la regidora Lupe Ferrer ha destacat:“Aquest concurs és una mostra del gran talent i compromís dels nostres joves amb els reptes de futur; PalmaActiva seguirà apostant per la formació i el suport a l’emprenedoria com a eina clau per al desenvolupament econòmic i social de la nostra ciutat.”
GUANYADORS
1r premi – GESTO CARBONO (Escola EDIB)
Una plataforma innovadora d’economia circular i consum col·laboratiu, ideada per les estudiants Paula Castillo i Paula Sabater. El projecte aposta per reduir l’impacte ambiental mitjançant un model de negoci responsable i participatiu.
Premi: val de 2.500 euros per comprar material tecnològic per als alumnes i val de 1.000 euros per al centre educatiu.
2n premi – PLANTIFY (Col·legi Sant Josep Obrer)
Una aplicació tecnològica avançada per gestionar i cuidar plantes i cultius, creada per Aitor Mota i Javi Cortada, que combina sostenibilitat i innovació digital aplicada al sector verd.
Premi: val de 1.500 euros per comprar material tecnològic
3r premi – ECOTOURIST (Col·legi Sant Josep Obrer)
Una plataforma digital per promoure un turisme sostenible a les Illes Balears, desenvolupada per Jordín José Reyes, Christian Fernando Arias i Jorge Olivera.
Premi: val de 700 euros per comprar material tecnològic